Labas dāvanas Valentīna diena jūsu mīļājiem

Ja jūs domājat, ka jūsu liels brīvdienu skriešanās ir beidzies, padomājiet vēlreiz. Pērn Valentīna diena pircējiem pavadīja pēriens * $ 9000000 * uz vien tīmeklī -. Palielinājums par 30% vairāk, ja esat saņēmu e-komercijas mājas lapā, un jums nav izmantot šo tirgu, jūs izlaižot par lielu pārdošanu: pircēji pavadīja vidēji $ 144 internetā par Valentīndienas dāvanas 2005. gadā, saskaņā ar ziņojumu no tiešsaistes maksājumu procesors Verisign; un 1. februāris bija lielākais vienotais iepirkšanās diena perioda.

Daži no lielākajiem ieguvējiem bija no šīm mazumtirdzniecības kategorijās:.

o Apsveikuma kartiņas, līdz pat 50%

o Rotaslietas, līdz 34% (dimanti līdz 130%)

o Ziedi, līdz 16% (pirkumi 14.februārī līdz 349%!)

o Candy, līdz 2% (šokolāde up 49%)

Bet jums nav jābūt kādā no šīm nozarēm, lai iegūtu kādu no Valentīna diena pīrāgs. Praktiski jebkurš produkts vai pakalpojums var tikt novietots Valentīndienas pārdošanas:

o nakts – restorāns, limuzīns, biļetes, apģērbs / apavi

o Spa / Masāža / Skaistumkopšana / pārvērtības (ieskaitot romantiskā pāru masāža)

o Travel divus

o Pildīti dzīvniekiem

o Apakšveļa

o Mīlas dziesmu

o Foto albumi un rāmji – kaut sentimentāls

o Personalizētā piemiņas

o Atbrīvojumu no slogs. Istabeņu pakalpojumi, aukles uc

o Jebkas pāriem

o Kaut ko sarkanu

o Jebkas sirdsveida

o jebkādu dāvanu iesaiņota sarkanā

5 padomi, lai uzlabotu jūsu Valentīna diena izpārdošana:

Grupas dāvanu objektus kopā un popularizēt tos mērā atkarīga. Jūsu mājas lapā un pa e-pastu. Padariet to viegli izvēlēties “pareizo” dāvanu. Organizēt savu piedāvājumu pēc kategorijām, saņēmējs, un / vai cenu diapazons. Sākt agri – sākt veicinot uzreiz pēc jaunā gada.

Piedāvājums paātrinātā piegāde pēdējā brīža pircējiem, un izcelt šo funkciju. (Pārliecinieties, lai jūsu uzturēšanās laiks un termiņi pilnīgi skaidrs Neveiciet nekādus solījumus jūs nevarat saglabāt -.! Tas būs grūti pielabināt vīrs, kura nikns sieva nesaņēma viņas dāvanu laikā).

Padomā tikai “mīļotājiem” – mūsdienās, cilvēki iepirkties dod Valentīndienas dāvanas vecākiem, bērniem, skolotājiem, bērnu klasesbiedriem! – pat mājdzīvnieki. Bet kāpēc apstāties pie Valentīna diena? Ar nelielu smart e-komercijas mārketinga, jūs varētu viegli zvana up dāvanu pārdošanu visu gadu “apaļas.